|
|||
|
Responder |
Visitas a este tema: 3.706
|
Añadir a Favoritos | Suscribirme | Buscar en Tema |
19/03/13, 17:34 | #1 |
Emergency 5 - Modder
Fecha Registro: jul 2010
Mensajes último año: 0
|
Rescue 2013 - everyday heroes (pc)
Bonesss,
Avui porto una novetat que esta just de sortir del forn... es diu: RESCUE 2013 - EVERYDAY HEROES.. El Nom ho indica... TOT... Surt el 28 Març... Dons exactament.. es tracta de una "copia/Imitaciò" del galardonat Emergency (EM4) o (Emergency 2012/13) Esta creat per una altre companyia Alemana/Francesa que son punters i pioners en jocs de simulacio tactica. (Fragment productions). La diferencia de aquet nou joc, es que es dedicat mes a la "tactica" i "Ensenyament" que no a la calitat grafica i detalls en 3D. Es mes un simulado que no pas un videojoc... La novetat es que tambe tindrem que ocuparnos personalment de la nostra "flota" o "Plantilla" del parc de bombers on ens farem carrec de tot el parc on tambe pasa tota la acciò del joc en si.. es a dir.. fer vida al parc... El estat danim i no aburrir els companys de equip, es fundamental a la hora de una sortida... ELS VEHICLES QUE DISPOSA EL PARC AMBULANCIA FORESTAL 1 SORTIDA "ATEGO" "HEAVY RESCUE TRUCK" Camio de Rescat "MAN" "TURBO" - "ATEGO" AMBULANCIA 2 Entre altres anomenar, Centre de comandament avançat, Furgo de serveis varis, Autoescala "DLK" i Ambulancies i policia... MISSIONS VARIES TRAILERS http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DuFjm14GXDw Salutacions i proximament mes.... Francesc - EM4-Em2012/13 |
Citar |